Header Ads

ٹیچر کی تعلیم اور ٹیچر کوالٹی



ڈویژنوں میں سے ایک جو قومی ترقی کو فروغ دیتا ہے وہ مفید انسانی اثاثے کی ترقی کی ضمانت کی طرف سے تربیت دیتا ہے. ٹھوس انسٹرکچر ڈھانچے کا قیام عام طور پر ایڈیڈ افراد کے ذریعہ آباد ہوتا ہے، جو مثبت مالیاتی ترقی اور سماجی تبدیلی کا سبب بن سکتا ہے. ایک مثبت معاشرتی تبدیلی اور اس کی متعلقہ مالیاتی ترقی مکمل کی جاتی ہے کیونکہ عام آبادی وہ اسکول میں تھے جب وہ سیکھنے کی اہلیت پر لاگو ہوتے ہیں. انفرادی افواج کی خریداری ایک فرد کی جانب سے پوری طرح 'تعلیم حاصل' کی حوصلہ افزائی کی جاتی ہے. اس طرح، مالی اور سماجی اصلاحات کی تلاش میں ملکوں کو قومی ترقی میں اساتذہ اور ان کے کام سے محروم نہیں ہونا چاہئے.

اساتذہ اس بات کا بنیادی اہم عنصر ہیں جو سیکھنے میں سمجھا جاتا ہے. سب سے زیادہ فیصلہ کرنے کے لئے اساتذہ کی پھانسی، ہدایت کی نوعیت، اور ساتھ ساتھ وہ سمجھداروں کی عام اعدام کی تربیت. خود کو اساتذہ خود کو ہدایت بانس کرنا چاہئے، لہذا وہ اس طرح سے بہترین طریقوں سے واقفیت کو تربیت دینے میں مدد کرسکتے ہیں. یہ معلوم ہوتا ہے کہ اساتذہ اور تعلیم کے معیار کی نوعیت ممکنہ طور پر سب سے زیادہ اہم عوامل ہیں جو تفہیم کے سیکھنے اور سماجی اور علمی ترقی کی شکل میں نظر آتے ہیں. معیار کی تیاری، وسیع پیمانے پر، اساتذہ اعلی صلاحیت کی ضمانت دے گی، تاکہ مناسب طریقے سے کلاس روم کی نگرانی کرنے اور سیکھنے کی حوصلہ افزائی کی جائے. یہی وجہ ہے کہ اساتذہ کی کیفیت ابھی تک تشویش کا باعث ہے، یہاں تک کہ، ایسے ممالک میں جہاں دنیا بھر میں ٹیسٹ میں ریاضی سے زیادہ سکور حاصل ہوسکتا ہے، مثال کے طور پر، ریاضی اور رجحانات میں رجحانات (TIMSS). اس طرح کے ملکوں میں، ممکنہ طور پر اس کی اہمیت کی روشنی میں اہم تعلیم کی تعلیم کو مثبت سمجھا جاتا ہے.

انسٹرکٹر ٹریننگ کی ساخت تمام قوموں میں تعلیم حاصل کرنے کے مشن کو روشنی میں تبدیل کرتی ہے جو سمجھداروں کی موجودہ ضروریات کو سمجھنے یا صرف محققین کے لئے دلچسپی رکھتے ہیں. ترقی اس بات کا یقین کرنے کی کوشش کی جاتی ہے کہ معیار کے اساتذہ کو نجات دی جاسکتی ہے اور بعض صورتوں میں صرف اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ کلاس رومز تعلیم سے آزاد نہیں ہیں. ریاستہائے متحدہ امریکہ میں، بہترین تعلیم دہندگان کو آگے بڑھانے کا طریقہ تنازع کا ایک مسئلہ ہے اور، اس طرح کے دہائی یا کسی طرح کے طور پر، اس کے ذریعے، بنیادی طور پر، کوئی بچہ بائیں پیچھے پیچھے ایکٹ (تعریف شدہ کیلی فورنیا ٹیچرز 2015 ). بے شک، یہاں تک کہ جاپان اور دیگر مشرقی ممالک میں جہاں ضرورت سے زیادہ اساتذہ کی ایک بڑی تعداد ہے، اور تعمیراتی اداروں کو قائم کرنے کے لئے قائم کیا گیا ہے تاکہ اس کی بہترین تعلیم حاصل کرنے اور استعمال کیا جاسکتا ہے، تعلیم کے ساتھ شناخت اور معیار کو فروغ دینے کے بارے میں اب بھی تشویش ہے (اوگاوا، فجی اور Ikuo، 2013). انسٹرکٹر کی تربیت اس انداز میں کوئی مذاق نہیں ہے. یہ مضمون دو حصوں میں ہے. یہ ابتدائی طور پر گھانا کے انسٹرکٹر ٹریننگ فریم ورک کی جانچ پڑتال کرتا ہے اور دوسرا حصہ تعلیم حاصل کرنے کے چند مقررہ عوامل میں ایک گاندھی لیتا ہے.

2.0 سکریٹر تعلیم

گھانا اس کے بنیادی اسکول کے کلاس روم کے معیار کے ماہرین کو فراہم کرنے کے لئے سازش کی کوشش کر رہا ہے. جیسا کہ بینہ (2006) کے طور پر دکھایا گیا ہے، گھانا کے سکریٹری ٹریننگ ٹریننگ کو تربیت دینے والے ابتدائی انسٹرکٹر کی تیاری کے ذریعے مجموعی تعلیم یافتہ تربیتی پروگرام دینا ہے اور اس میں فائدہ اٹھانے والے پروگراموں کو تیار کیا جائے گا، جو تعلیم حاصل کرنے والے قابل بنائے گی، دریافت کرنے والے اسکولوں میں آگے بڑھتے ہیں. گھانا کے ضروری اساتذہ کے لئے ابتدائی انسٹرکٹر ٹریننگ پروگرام کو کالج آف تعلیم (CoE) میں پیش کیا گیا تھا، جب تک دیر تک، تعلیم یونیورسٹی، کیپ کویسٹ یونیورسٹی، سنٹرل یونیورسٹی کالج اور دیگر تریریاتی بنیادوں میں شرکت کی گئی. دوسری عمودی قیام کی طرف سے پیش کردہ منصوبوں کے درمیان سب سے زیادہ متنازع برعکس یہ ہے کہ یونیورسٹیوں کو ان کی سمجھ میں آگاہی، انسپکٹر اور انعقاد دینے کے بعد، تعلیم کے کالجوں کو تعلیمی لاگت جبکہ یونیورسٹی آف کیپ کوسٹ کے انسٹی ٹیوٹ کے ذریعے پیش کیا جاتا ہے. اور گرانٹ امتحانات. ان اداروں کی طرف سے پیش کردہ تیاری کے پروگراموں کو اسکولوں میں تعلیم دینے کے لئے بہت سارے اہلکاروں کو دینے میں کوشش کی جاتی ہے. قومی اعتبار سے متعلق بورڈ کو اساتذہ کی تیاری کے پروگراموں کی تصدیق کرتا ہے تاکہ معیار کو یقینی بنائے.

نیشنل اکیڈمیشن بورڈ نے تعلیم کے ذریعہ پیش کردہ کورسوں کی ساخت اور مادہ پر انحصار تعلیمی تعلیم کے پروگرام کو مستحق قرار دیا ہے. اس لئے، نصاب مادہ اور ساخت میں مختلف اداروں کے برعکس چلتے رہتے ہیں. مثال کے طور پر، انسٹی ٹیوٹ آف انسٹی ٹیوٹ کے کورس کے مواد، کیپ کو یونیورسٹی یونیورسٹی میں نصاب طور پر اسی طرح نصاب نہیں ہے جیسا کہ تعلیم جاری رکھنے کے مرکز، کیپ کوسٹ یونیورسٹی اور ان دونوں میں سے کوئی بھی نہیں ہے، تاہم وہ تیاری کے تین سال کے بعد بنیادی تعلیم (ڈی بی ای) کے تمام ڈپلومہ کا اعزاز رکھتے ہیں. ڈی بی ای اور بنیادی تعلیم میں چار سالہ ناپسندیدہ ٹیچر کے ڈپلوما (UTDBE) پروگرامز

No comments

Powered by Blogger.